Множественные пересечения пар этого квартета создают возможность самых разнообразных сочетаний и точек создания напряжений, конфликтов и их разрешения. Большинство этих сочетаний реализованы в спонтанно компонируемой музыке ансамбля, собравшимся для воплощения своих идей в необычном месте. В здании, которое соединяет архаику драматического театра имени К.С. Станиславского и принципы генерирования художественной инновации, связанной с новыми стратегиями режиссуры, рождаются радикальные постановки. Столкновение вечных начал мира и нового взгляда на человека послужило источником музыкальных пересечений пар, дуэтов, инструментов, языков, поколений в проекте, который получил естественное название Deuce Crossings.
Михаил Митропольский
Multiple intersections of pairs of this quartet create the possibility of a wide variety of combinations and points of creation of tensions, conflicts and their resolution. Most of these combinations are implemented in a spontaneously assembled music of the ensemble, gathered for the realization of their ideas in an unusual place. Radical productions are being born in the building that connects the archaic Stanislavsky drama theater and the principles of generating artistic innovation, associated with new strategies of direction. The cash of eternal beginnings of the world and a new perspective on a human being was the source of musical intersections of duets, instruments, languages, and generations in a project that received the matter-of-course title “Deuce Crossings”.
Mikhail Mitropolsky, translated by Oleg Krokhalev